Вината за инцидента край Челопечене? - анкета
В интерес на истината не искам да влизам в числото на повечето медии, които искат да изкарат допълнителни ползи от увеличената аудитория благодарение на случая, а това няма и как да стане
По-скоро искам да разбера мнението на читателите на този блог и дали те са зад правителството и държавата или вече се нуждаят от истинска промяна в политиката на България.
Има ли пряка вина някой за инцидентите край Челопечене?
- Да (91%, 41 гласове)
- Не (9%, 4 гласове)
Общо гласували: 45
За всички, които освен даденият отговор искат да направят и уточнение, кой точно според тях е отговорен за инцидента, оставям коментарите отворени. Ще ми бъде интересно да видя интересни, критични и градивни мнения!
За да се застраховате от изпускане на новите статии в Свежа Идея, моля регистрирайте се за получаване на нашите RSS емисии, тук -> Нова регистрация за получаване на RSS2.0 feeds
- Разгледай / По времева линия
- « 2008 Дневен ред на потребителя - презентация
- » Десет бързи съвета за невероятна презентация
- Разгледай / в категория Обща папка
- « Продуктите в Свежа Идея - част 1
- » Плъгинът WP-polls не може да смята
Коментари / 15 коментари
Венци-fen добави своя коментар на 04.07.08 в 19:41Това изречение ми се струва доста странно, некоректно и обидно:
“…не искам да влизам в числото на повечето медии и блогъри, които искат да изкарат допълнителни ползи от увеличената аудитория благодарение на случая.”
Първо е погрешно да свеждаш под общ знаменател всички писали по темата.Второ твоят извод не може да се отнася до всички, нали(макар да си написал повечето)?И трето пишейки и ти по темата, според твоите твърдения влизаш в същата графа, независимо, че явно се опитваш да покажеш, че ти си от друго тесто замесен.
Не мога да се съглася, даже нещо повече-ОТРИЧАМ, че съм търсил каквато и да била лична изгода.Аз съм публикувал статия, която има ясна и точна цел.И тя е виновните да си понесат последствията, за да можем ние да живеем по-добре.С тази твоя фраза,с която започнах аз лично се чуствам засегнат и държа да кажа, че според мен се отнасяш некоректно към повечето хора писали по темата.
Маргарит Мисирджиев добави своя коментар на 04.07.08 в 21:00Благодаря за коментара!
Първо - ти явно не влизаш в числото повечето(поради това, че не съм ти чел поста)!
Второ - аз нищо не съм казал за случая!
Трето - Извинявам ти се лично, за това, че си се почувствал засегнат!
П.П. Това за тестото ми хареса!
Също така ти препоръчвам да следиш за обобщените резултати от анкетата, тъй като ще има доста интересни разсъждения по въпроса, които получавам
Огнян Младенов добави своя коментар на 04.07.08 в 21:41И аз явно не те разбрах добре. Каква е ползата да мълчим, ако нещо ни засяга лично ? Разбира се, ако не живееш в София, може и да не те засяга или поне не пряко.
btw слава болу край Челопеч няма никакъв инцидент и никой няма вина за това
Взривът стана 50 километра по-близо до София … край Челопечене
Маргарит Мисирджиев добави своя коментар на 04.07.08 в 22:14
Интересно, аз така и не успях да разбера от новините дали е Челопечене или Челопеч. Веднъж едното, веднъж другото. Явно статията ми е засегнала доста хора. Извинявам се най-отговорно и обещавам повече да не се повтаря
Относно това, че не ме засяга ако не Живея в София, това не е така. Засяга ме пряко когато е на територията на България. Всъщност аз съм сигурен, че всички ни засяга, ето защо сега и аз почвам да се съмнявам, че съм подходил по правилният начин, но без грешки не може
Йордан Йорданидис добави своя коментар на 04.07.08 в 22:21
Огнян Младенов добави своя коментар на 04.07.08 в 23:32Разбира се, че никого не си засегнал. :-)Съвсем нормално е всеки да пише за това което го вълнува. А това което се случи вълнува не само блогърите, а цялото общество.
лично мнение :
Много мои познати избягаха от София, не толкова от страх, колкото поради липсата на информация. Един от първите хора които се престрашиха да дадат някаква информация е имено Венци-fen (за съжаление нямам удоволствието да го познавам лично). И това е най-ценното на блогърите. Те не са управляеми като стандартните медии.
Те пишат своята истина за това което се случва в момента. Дали ще спечелят малко трафик или няколко клика по рекламите им - няма никакво значение. Представи си само колко пари изкараха медиите от този проклет взрив … или както ти го пишеш “ползи от увеличената аудитория благодарение на случая”. Едва ли има блогър който да е изкарал и 1/1000 от това което е изкарала най-мижавата малотиражка в родината.
Блогът е просто личен дневник. В него всеки от нас пише това което го вълнува. Естествено е всеки който има какво да каже, да се стреми повече хора да го прочетат. Имено затова ми е много странно, че умен човек като теб, поне за втори път започва пост по такъв начин.
Когато няма информация или тя е изопачена, имено блогърите трябва да реагират и да кажат / напишат своята истина. А ако има и кой да я прочете … още по-добре
![]()
И един личен съвет (не съм от хората които си позволяват да дават акъл на другите, така че няма да се разсърдя ако не го вземеш предвид) : Виждам, че си много внимателен и се стараеш да не обидиш никого. Но в живота, понякога трябва да треснеш по масата и да ревнеш на говедата да ходят на м… си
Ти имаш позиция и мнение. Няма защо да се извиняваш на никого. Не си виновен никому и за нищо. На който не му харесва - да ходи да чете другаде. Повярвай ми … каквото и да напишеш винаги ще има някой обиден. По-добре това да не си ти
Маргарит Мисирджиев добави своя коментар на 05.07.08 в 9:04Абсолютно си прав! Благодаря ти и за съвета
И въпреки това всичко е “offtopic”!
Венци-fen добави своя коментар на 05.07.08 в 9:59Мерси за отговора, приемам извинението.
Колкото до вторият ти коментар - “аз нищо не съм казал за случая!”Не е важно дали го коментираш, така или иначе правиш допитване свързано с него.Това е достатъчно да влезеш в отбора на интересуващите се от него.Колкото до тестото, надявам се да не съм те засегнал, просто се почуствах длъжен да пусна този коментар.Продължавам да следя темата и ще чакам резултатите. Успехи.
Към Огнян Младенов:
Всеки в живота си има позиция и мнение.Прав си, че каквото и да напишеш винаги ще има някой засегнат, но в случая не съм съгласен с онова конкретно изречение в поста и най-подробно съм изложил причините за това.Не ми харесва обобщаването в случая.Сигурно има такива хора, но аз твърдя, че повечето статии от блогърите, които чета не са целяли реклама или известност.Длъжен съм да защитя тях и себе си.Много ще ми е интересно някой да ми каже какво печеля от кликове при мен заради една статия.Нямам реклами(това е моя позиция на този етап, но даже и да имах пак не е това причината да поствам.
В случая не съм карал никой да ми се извинява, това е видно от поста ми-там съм изразил мнение.Маргарит можеше да ми тегли една сочна, нали така.
Аз съм блогър, защото така искам, забавлявам се и пиша за всичко, което ме вълнува.Старая се да бъда обективен, доколкото е възможно.Всичко, което поствам с някаква цел да е обвързано с факти, а не просто размишления.Ако съм искал оставки или съм заявявал открито, че някой лъже и е некадърен -ВИНАГИ го подкрепям с доказателства.Не обиждам и не толерирам обиди в моя блог, само защото нещо не ме кефи.Ако си недоволен има хиляди начини да го изразиш, но най-вече докажи своето недоволство.И тъй като с тези постове започваме да изопачаваме темата на Маргарит мисля да спра до тук.И сега ще перифразирам твоите думи, макар да не съм съгласен с тях:
Ако не ти харесва написаното от мен - можеш да отидеш да четеш другаде.
Успех и на теб.
Огнян Младенов добави своя коментар на 05.07.08 в 10:56Венци-fen : странно , защото и аз твърдя абсолютно същото което и ти. И ако ми позволиш ще продължа да чета и теб и Маргарит
![]()
Нямам идея защо точно ти си се почувствал засегнат от коментара ми (след като беше даден за положителен пример), но разбира се имаш право на това
Моля те да приемеш че съветът ми е към Маргарит и не визира теб, а неща от по-стари негови постове.
Хайде со здраве и хубав уйкенд, че му прецакахме тотално поста на момчето
Венци-fen добави своя коментар на 05.07.08 в 13:53O.K.Приемам забележката.Навярно не съм разбрал.Сега продължаваме нататък и очакваме резултатите.Хубав уикенд и на теб.
Svetlio Blyahoff добави своя коментар на 06.07.08 в 22:27Аз мисля, че вината за този инцидент, както и за много други е нехайното отношение на държавата по важни въпроси за сигурността на нейните граждани. Не се учим от чуждите грешки, а и доста рядко дори и от собствените.
Маргарит Мисирджиев добави своя коментар на 07.07.08 в 7:43Светльо, благодаря ти за коментара по темата! Подкрепям те напълно!
Маргарит Мисирджиев добави своя коментар на 11.07.08 в 17:26След, юли 11, 2008 @ 17:30, но предполагам не по-рано от следобед на 12 юли 2008 година
Говори / Добави своя коментар
Коментарите преминават одобрение.


RSS2.0


